Vi får flere og flere iværksættere her i landet for hvert år. Der går. Over hele verden er Danmark kendt som et land. Der innoverer igen og igen på måder. De fleste andre lande slet ikke kan konkurrere med. Det er en af de ting. Vi kan være mest stolte af her i landet Men man bliver ikke en succesfuld iværksætter af , at have en god ide. Der er nogle andre ting. Der er virkelig vigtige. Som de færreste danske iværksættere formår, at gøre godt Men det kan der heldigvis rettes op på Hvis du eller også en du kender er iværksætter Så læs med her. Hvor vi beskriver tre ting. Som alle iværksættere burde være bedre til.
Det er ikke svært, at få en god ide? eller også. Det er i hvert fald sjældent det. Der er afgørende for. Om en virksomhed overlever; Nu til dags er der endda flere gode ideer. Som er nemme, at bygge Fordi det blot er en smule kode. Der skal smides sammen for, at få det til, at virke. Problemet ligger i stedet først og fremmest i At de færreste iværksættere er gode sælgere. Det er en af hovedårsagerne til At deres konkurrenter med langt dårlige produkter overlever. Mens de med deres geniale ide og gode implementering fejler Hvis man er god til, at sælge Så behøver man nemlig ikke et godt produkt Hvis du har et godt produkt. Er du, men stadig nødt til, at være god til, at sælge Hvis du vil have kunder.
Når du, så har fået nogle kunder. Skal du også sørge for At de bliver hos dig. Retention til, at fastholde kunder er en af de vigtigste dele af digital markedsføring Men for de fleste iværksættere er det ikke noget. De ser som en prioritet; De tror At kunder bliver Hvis produktet virker som det skal. Det er, da også sandt for en del kunder Men andre smutter det sekund. De ikke er sikre på. Om de får brug for din hjælp længere. Statistik og eksperimenter er drivkræfterne bag god markedsføring Men der er, så meget andet. Man også børe sætte sig ind i.
Sidst, men bestemt ikke mindst skal du som iværksætter være god til, at kommunikere med kunderne Hvis du ikke snakker med dem Så føler de af åbenlyse grunde ikke At du lytter til dem. Hvad værre er At du ikke forstår. Hvad deres behov er? eller også, at de overhovedet har nogen. Som ikke bliver opfyldt Hvis dine kunder ikke kan give feedback. Hvordan finder du, så ud af;, At noget er galt eller også kan forbedres? Det samme gælder dine ansatte og i begge tilfælde gælder det At det først bliver et problem. Der man skalerer op.